Garanția mărcii StoneStyle
§1 DEFINIȚII
- Producător, Garant - proprietar al mărcii StoneStyle, adică. Primagran Sp. z o.o. cu sediul în Polonia: Żuławki 15C, 82-103 Stegna, KRS 0000367567, Regon 221041203, NIP: 9571039974, BDO: 000150841.
- Consumator - o persoană fizică care cumpără produse de la Primagran fără nicio legătură cu activitatea sa comercială sau profesională.
- Chiuvete din granit - chiuvete marca StoneStyle, fabricate de Garant din conglomerat.
- Baterii - robinete de bucătărie pentru care garantul oferă o garanție.
- Accesorii - sifoane, dozatoare, panouri, panouri de scurgere rulante și inserții de scurgere și alte articole de echipament de bucătărie pentru care Garantul oferă o garanție.
- Produse - Chiuvete de granit, Baterii și Accesorii Împreună.
§2 DOMENIUL DE APLICARE AL GARANȚIEI
- Această garanție se aplică produselor.
- Condițiile acestei garanții se aplică numai produselor achiziționate de consumatori.
- Garanția este valabilă numai în țara în care produsul a fost achiziționat direct de la producător sau de la distribuitorul său autorizat.
§3 DECLARAȚIA PRIMAGRAN
- Produsele îndeplinesc standardele europene de calitate și au fost fabricate fără niciun defect.
- Garantăm funcționarea corectă a produselor cu condiția ca acestea să fie instalate, utilizate și întreținute în conformitate cu instrucțiunile de garanție pentru marca StoneStyle.
§4 PERIOADA DE GARANȚIE
1. Perioada de garanție este:
- Pentru chiuvetele din granit - 10 ani;
- Pentru baterii:
- Corp turnat - 5 ani;
- Cap (în cazul în care sunt montate capete de filtrare) - 2 ani;
- Suprafață cromată - 2 ani;
- Suprafață vopsită - 1 an;
- Alte garnituri de cauciuc, cap de duș cu 2 funcții - 1 an;
- Pentru Accesorii, cu excepția distribuitoarelor - 2 ani;
- Pentru dozatoare:
- INOX și din cupru - 2 ani
- Cromate, auriii, bej, negre și grafit – 1 an
2. Începutul perioadei de garanție este data livrării produsului către consumator.
§ 5 RĂSPUNDEREA GARANTULUI
- Garanția acoperă toate defectele de fabricație ale Produsului descoperite în timpul perioadei de garanție care rezultă din vina Garantului.
- Răspunderea Garantului pentru Chiuvetele de granit acoperă defectele materiale structurale ale acestora, și anume decolorarea și fisurile interne care apar în chiuvetele de granit și deformările care apar în procesul de fabricație, cu condiția ca acestea să nu constituie un defect sau o defecțiune a Chiuvetei de granit și să nu facă obiectul prezentei garanții ca urmare a procesului tehnologic:
- deformarea și/sau variațiile în grosime de până la 2,5 mm ca deformare, care poate fi compensată prin instalarea corespunzătoare a Chiuvetei de granit.
- Curbări și/sau variații de grosime mai mari de 2,5 mm constatate după instalarea Chiuvetei din granit
- Răspunderea Garantului pentru baterii și accesorii include integralitatea acestora, defectele materiale structurale, în special:
- în ceea ce privește robinetul - completitudinea kitului, etanșeitatea corpului robinetului, eficiența capului, durabilitatea acoperirii, durabilitatea furtunurilor și a garniturilor,
- pentru sifoane - completitudinea kitului, eficiența mecanismului la sifonul automat, etanșeitatea sistemului și a garniturilor,
- pentru distribuitoare - exhaustivitate, eficiența mecanismului, etanșeitatea sistemului, durabilitatea acoperirii.
§6 EXCLUDEREA RĂSPUNDERII
- Garantul este exonerat de orice răspundere pentru defectele produsului care au apărut din alte cauze decât cele inerente produsului la momentul livrării către consumator.
- Garanția nu acoperă activitățile de întreținere care pot fi efectuate de către consumator, astfel cum sunt descrise în manualul de instalare, de exemplu, curățarea, detartrarea, întreținerea continuă a suprafeței, îngrijirea produsului.
- Garantul nu este răspunzător pentru defectele cauzate de:
- daune mecanice, termice sau chimice vinovate,
- Asamblarea sau dezasamblarea incorectă a produsului care cauzează deteriorarea produsului, inclusiv, dar fără a se limita la, perforarea sau găurirea după asamblarea Chiuvetei de granit.
- Modificări și reparații efectuate neconform cu instrucțiunile de garanție pentru marca StoneStyle,
- Utilizarea de piese neoriginale la asamblarea, dezasamblarea sau repararea produsului,
- Întreținerea și îngrijirea necorespunzătoare, în special utilizarea de agenți de curățare necorespunzători,
- Alte defecte cauzate de neglijența Consumatorului,
- Contaminarea ridicată a apei sau a instalației care provoacă deteriorarea Produsului,
- Utilizați Produsele într-un mod incompatibil cu utilizarea prevăzută.
- Uzura și ruperea Produselor rezultate din utilizarea normală.
- Lipsa de completitudine a produsului trebuie raportată de către Consumator în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care produsul i-a fost livrat. Formularea unei plângeri cu privire la lipsa de exhaustivitate a Produsului după această dată exclude răspunderea Garantului.
- Garantul nu este răspunzător pentru niciun prejudiciu adus persoanelor sau proprietății care poate fi cauzat de oricare dintre cauzele descrise în prezentul alineat. Garanția nu acoperă defectele chiuvetelor de granit care constituie motive pentru calificarea unei anumite Chiuvete de granit ca Produs de categoria B și, prin urmare, afectează reducerea prețului de vânzare al unei anumite Chiuvete de granit.
- Garanția nu acoperă daunele mecanice, daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare, daunele intenționate sau accidentale, daunele cauzate de neglijență, daunele rezultate din uzura normală, daunele care sunt abraziuni sau zgârieturi, inclusiv daunele cauzate de alunecarea altor accesorii de bucătărie pe suprafața Chiuvetei de granit.
§7 PROCEDURA DE RECLAMAȚIE
- Notificarea reclamației.
- Reclamațiile trebuie făcute imediat ce se descoperă un defect.
- Notificarea reclamatiei trebuie să includă cel puțin:
- Datele Consumatorului (nume, date de contact),
- numele Produsului reclamat,
- dovada achiziției (factura),
- o descriere detaliată a defectului, însoțită de documente fotografice justificative,
- În cazul în care se constată deficiențe în cererea de reclamație, în conformitate cu alin. 7.1.2, Garantul va solicita Consumatorului să le completeze într-un termen de cel puțin 7 zile stabilit de Garant. În această situație, termenul în care Garantul trebuie să proceseze cererea se prelungește corespunzător cu timpul necesar pentru completarea deficiențelor.
- Consumatorul trebuie să trimită o notificare de reclamație Garantului:
- prin e-mail către Garant ([email protected]), sau
- în scris, la următoarea adresă: Primagran sp. z o.o., Żuławki 15c, 82-103 Stegna, Polonia.
- Garantul examinează reclamația în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii și trimite un răspuns Consumatorului la adresa acestuia, cu informații despre:
- acceptarea plângerii, împreună cu modul în care aceasta a fost tratată; sau
- respingerea motivată a reclamației.
- Eligibilitate.
- Drepturile de garanție includ:
- repararea Produsului; sau
- înlocuirea Produsului defect cu unul nou care nu prezintă defecte, sau
- o rambursare a unei părți (reducere) sau a întregului preț plătit de Consumator.
- Garantul își rezervă dreptul de a alege metoda de remediere a defectului dintre opțiunile prevăzute la alineatul de mai sus.
- În cazul în care nu este posibilă înlocuirea Produsului defect cu un produs fără defect, Consumatorul are dreptul la rambursarea prețului plătit.
- Garantul nu suportă costurile de dezasamblare și reasamblare a Produsului și nu este răspunzător pentru niciun prejudiciu rezultat din acestea.
- Ca o condiție pentru eliberarea unui produs nou sau rambursarea întregului preț, Produsul complet defect trebuie mai întâi returnat Garantului, pe cheltuiala Garantului. Produsul returnat trebuie să fie protejat corespunzător. Returnarea trebuie efectuată la adresa: Primagran Sp. z o.o., ul. Starocińska 8, 82-100 Nowy Dwór Gdański, Polonia.
- Defectele recunoscute vor fi remediate pe cheltuiala garantului în termen de 14 zile lucrătoare de la data recunoașterii reclamațiilor. În cazul în care este necesar să se importe piese de schimb, Garantul își rezervă dreptul de a prelungi termenul menționat anterior după informarea prealabilă a Consumatorului.
- Drepturile de garanție includ:
§8 COSTURI NEREZONABILE
- Toate costurile reclamațiilor nejustificate vor fi suportate de către Consumator în temeiul prezentei Garanții.
§9 OBLIGAȚIILE CONSUMATORULUI
- Regulile detaliate de instalare, întreținere și funcționare sunt cuprinse în Manualul de instalare al mărcii StoneStyle. Consumatorul este obligat să citească și să respecte condițiile de garanție, Manualul de instalare al mărcii StoneStyle.
§10 INFORMAȚII SUPLIMENTARE
- Dacă reclamația este acceptată și Produsul este înlocuit, perioada de garanție începe din nou. În cazul în care Garantul a înlocuit o parte a Produsului, perioada de garanție începe să curgă din nou numai pentru partea înlocuită a Produsului.
- Perioada de garanție se prelungește cu perioada în care, din cauza unui defect al Articolului garantat, Consumatorul nu l-a putut utiliza.
- Prezenta Garanție a Produsului nu exclude, limitează, restricționează sau suspendă în niciun fel drepturile Consumatorului în temeiul dispozițiilor privind garanția pentru defectele bunurilor vândute sau răspunderea vânzătorului pentru neconformitatea bunurilor cu contractul.